37 punkter

1. När gick du upp idag?

Vid 9-tiden

2. Diamanter eller pärlor?

Både och, fast var för sig
3. Senaste filmen du såg på bio?

Oj det var längesedan. Nu får jag fundera..öhm, nej jag minns inte

4. Favorit-TV- program?
Alldeles för många. DH, Top Model, Grey´s
5. Vad åt du till frukost?

Macka med ost & paprika, blåbärsyoggi & vatten
6. Vad är ditt andranamn?

Goggo the Bobbo

7. Din favoritmat?
Grillat, kyckling-paenang, västerbottenspaj..listan kan göras lång
8. Vilken mat gillar du inte?
Ostron

9. Favoritchips?

Lantchips
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

Cd? vad är det?

11. Vilken bil kör du?

Inte kör, men åker en Ford
12  Favoritmacka?

Fralla med ost & göörkin

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

Inskränkthet, brist på empati, översitteri

14. Vilka är dina favoritkläder?

Myskläder alternativt klänning

15. Om du fick åka vart du ville på semester? 

Jorden runt ;-)

16  Favoritklädmärke?

Många
17. Var vill du dra dig tillbaka?

Haha. Det har jag inte börjat fundera på..
18. Favorittid på dagen?

Kvällen/natten

19. Var är du född?

Lunds BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?

Konståkning

21. Coca Cola eller Pepsi?

Cola

22. Fotboll eller ishockey?

Fotboll
23. Pedikyr eller manikyr?

Manikyr

24. Vad ville du bli när du var liten?

En panda?

25. Bästa barndomsminnet? 

Somrarna

26. Varit i Afrika?

Nein

27. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Haha nej, fast det hade nog varit rätt kul

28. Varit med om en bilolycka?

Nej som tur är
29. Favoritdag i veckan?

Alla dagar med sovmorgon
31.Favorit-snabbmatsrestaurang?

Pizza Hut

32. Äger du en cykel?

Ja, jag tror den står kvar iaf

33. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

Branten, Net-a-porter, Kii (ojdå, det var inte VILKA)

34. Läggdags?

00 - 04
35. Senaste personen du delade en middag med?

Slajnus & A
36. Vad lyssnar du till just nu?

Tv´n

37. Hur många tatueringar har du?
Noll

Listan hittad hos
Glitzy


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, ville du bli en panda? :D

Vad skönt att du känner dig positiv till terminen. Jag är totalt tvärtom. Jag borde vara positiv eftersom jag får min examen sen - skulle ju kunna tänkas vara något som sporrar, men icke. Nåväl, allting går bara man vill :)

Postat av: Elin

ja ellerhur, skulle nästan kunna skaffa unge bara för att få klä henne/honom i allt sött som finns!;-P

2008-01-24 @ 20:11:49
URL: http://elina85.blogg.se
Postat av: Katja

va har du i västerbottenspajen?

2008-01-24 @ 22:27:36
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback