Wake up, it´s a beautiful morning

Dagen började bra med en vinst från en tävling hos Hannah. Det jag vunnit är en glammig ansiktskräm "Athena 7 Minute Lift". Jätteroligt! Jag tackar så mycket för det :-)

Under förmiddagen har vi haft kursavslut och på måndag är det alltså dags för en ny kurs. Lite synd, den här kursen har varit toppen..mer psykiatri åt folket! Ska logga in och göra utvärderingen nu med en massa tummar uppåt.

image2390
 

Giant egobild. Har upptäckt NU att man faktiskt kan göra bilder runda. Ordentligt invirad i halsduk idag, och med skjortklänningen under. Den är lite skum i passformen, det är sådana här tillfällen jag önskar att jag kunde sy.

Kommentarer
Postat av: Emma

Finaste anna ! :) Hoppas att du får en fin dag!

Postat av: Marie

Nä jag själv har inget djur (men jag är faktiskt hundvakt åt en finsk lapphund just idag). Men både min bror, syster och mamma & pappa har varsin hund. Är uppväxt med hundar :)

2008-02-21 @ 15:32:01
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback