Ur form

Uscha, är lite krasslig idag. Huvudvärk och illamående till och från, känner mig allmänt risig. Hoppas inte det blir värre tills imorgon då vi har en lång dag med obligatoriskt seminarium, studiebesök och grupparbete. Från skolan går det ju tyvärr inte att sjukskriva sig på det viset.

Utflykten blev en odramatisk sådan, vi åkte till Rusta för att kolla in deras motionscyklar. Alla var väldigt hafsigt ihopsatta med lösa sadlar och skruvar som inte satt på plats så det var inte helt lätt att avgöra om dom var "bra eller dåliga". Vi tog en vända inom HM också och jag fyndade bla Mavala-lack för 5 kr styck. Inte illa!

Nu är vi hungriga, får se vad det blir för något gott! Allt bra med er idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har inte funderat så mycket på vilken väg jag ska ennu, just för att jag känner att jag måste välja vad jag verkligen vill. Jag är en person som inte klarar av att gå till en tråkigt jobb under en längre tid och då syns det på mig. Skulle jag söka utbildningar utan något mål skulle jag gå som förblindad i mörkret, skulle bara gå men inte veta vart. Därför läser jag upp det som behövs just nu, några underkända ämnen som måste bort och kanske höja betyg om det går, det är i alla fall en början.

Postat av: Anna

tack :)
jag jobbar på telenor! i kundtjänst! fattar inte hur folk orkar ringa hit en söndag ;P
uscha. du f¨r krya på dig!

2008-02-10 @ 16:32:55
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se
Postat av: evelina

usch usch usch, hoppas du blir bättre till imon! drick mkt vatten o vila =)

nja, faktiskt så gick det inte helt bra med naglarna, förstärkningen på höger tumme lossnade lite så det blir till att fixa imon!

kram

2008-02-10 @ 16:44:35
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Pernilla

Nä, usch - jag känner mig också krasslig. Preparerar mig med mängder ipren här :D

Bilden är från Thailand. Vi hade varit ute och snorklat en hel dag och landade tillslut på en relativt öde ö - mysigt :)

Åh, vad snäll du är. Känns faktiskt skönt att man är inne i en bra rutin för ovanligthetens skull :) Hoppas du mår bättre snart!

2008-02-10 @ 18:38:56
URL: http://pernillah.tjejsajten.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback