Sugar rush

Filmen vi såg, Tell no one, en fransk kritikerrosad thriller. Jag förstod absolut ingenting förrens precis mot slutet. Lite väl långsam var den periodvis, men samtidigt spännande också. 3 av 5 bäversvansar får den från mig.

Jag är alldeles hög på socker nu. När man väl kommit igång går det ju inte att sluta, inte när man har så mycket gott hemma. Efter mitt yogapass tidigare idag förtjänar jag definitivt det här, särskilt med tanke på den ohyggliga träningsvärken som redan drabbat mig. Så, bara liiiite Cola till..

image2411

Kommentarer
Postat av: evelina

mmmmmmmm ser mäkta gott ut! speciellt kakan till höger =)

kram

Postat av: Pernilla

Det där såg inte helt äckligt ut ;)

Nej, du har rätt - de påminner väldigt mycket om ett par Steve Madden-skor. Lite billigare bara :D Jag förstår verkligen att NOrrland inte är lämpat för klackar nu, men det är trist när det är så halt att man MÅSTE gå i låga skor. Jag gör det ganska frivilligt just nu. Innan gick jag alltid (alltid) i klackar - höga eller relativt låga, men nu har jag blivit så bekväm och går nästan alltid i låga skor. Jag antar att jag tröttnade på att alltid gå hem barfota efter att ha dansat i timtal i 9 cm höga skor eller vilja krypa hem efter en dag på kullerstenar i stan :D Men snyggt, det är det :)

Ja, Esc är klart roligast. Den 15/3 ska det vara schlagergympa på Friskis - det tycker jag ska bli kul. Ryktas om att ledarna ska klä ut sig till vissa artister - min favorit sägs skulle vara Amy Diamond i guldjacka. Ja, det blir en syn :D

2008-02-24 @ 11:07:53
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Emelie

Det ser gott ut! (fast jag inte några sötsaker på 6 veckor). Sötsuget är borta, men jag tycker ändå det ser gott ut...
Hoppas du kan få en praktikplats i skåne. Är din sambo därifrån med?

2008-02-24 @ 19:09:18
URL: http://emeliese.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback