Söndag (ja, nästan iaf)

Gratis är ju godast. Hos Gratiskungen har jag hittat bland annat reseguider i pdf-format och en massa annat smått & skoj. Perfekt sysselsättning om man har tid över.

Vad tyckte ni om Melodifestivalen tidigare? Jag såg E-type slänga runt med sin enorma man sen blev jag less och insåg att jag kunde spendera min lördagskväll med något trevligare. Zappade förbi lite senare konfunderades över att den där dansbandsgubben var med och trallade.
Däremot Titanic..åhh.. det går knappt att hålla sig från att grina till den hur många gånger man än sett den, hur mycket Hollywood det är över den, och hur mycket äldre man än blir. Bara jag hör början till tonerna av My heart will go on så väcks en sorgsam känsla.

Imorgon är A helledig, då blir det utflykt av något slag. Och läsa just det, jag måste läsa en skönlitterär bok för ett kommande seminariet. Höll på att glömma.

Sov så gott ♥


Kommentarer
Postat av: evelina

åh vad kul med utflykt! vart bar det av?

kram

Postat av: Katja

melodifestivalen? jag tror jag låg däckad i sängen då ;)

2008-02-10 @ 11:45:07
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback