Snöregnig fredag, upp med tuppen och tvättar

Det finns en anledning till att jag är uppe såhär otroligt tidigt på min första (av fem) sovmorgondagar. Anledningen heter tvättstugan. Jag har helt missat det där med att tvätta den senaste tiden, det går tills en punkt då man inser att det bara är tråkunderkläder och för små jeans kvar i garderoben. Så nu tvättar jag alltså, massor.

Om några timmar ska jag slita upp A från sängen och tvinga honom till stan. Jag behöver shoppa. En styck studiebok och lite småsaker mest för att det är trevligt.

Nu kommer posten..med min Ribel-topp. I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Aleya

Soppa är inte den bästa matlådan, om man inte tar den fryst. Annars är risken stor att hela väskan har soppa i sig då dagen är slut. ;)

Här måste man nästan ha matlåda, har iof en restaurang men alla klagar på maten så man har inte alltför stor lust att testa.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback