Min datorhörna + hemmafrisör

image2422
Såhär ser det ofta ut när jag sitter och bloggar. Fast sådär prydligt sitter jag väl kanske inte om det inte är för att jag har kort kjol.. brukar snarare vara halvliggandes inkurad i en filt. Men ja, på ett ungefär iaf.

Man kan alltid shoppa. Vart man än är. Ett bevis på detta är diverse prylar från ingen annanstans än Ica Maxi. Ett randigt skärp alternativt hårband för fem kronor, poler/nagelfil för alldeles för mycket (seriöst, dom blåste mig i kassan) och slingning. Som ska göras alldeles strax när Lina kommer.. håll tummarna för att det inte slutar i något rödorangeaktigt för denna månaden har jag inte råd att gå till frisören!

image2423


Kommentarer
Postat av: Louise

Det kommer alldeles säkert gå jättebra!
Är det okej om jag stular din dator? =)
Hahaha..

Postat av: Jenni

Hihi, det där känns igen... :)
Hoppas att ni hade det mysigt igår och att mina hälsningar gick fram via T!

2008-02-26 @ 15:21:36
URL: http://missjenni.blogg.se
Postat av: Katja

vilken söt dator ;)

2008-02-27 @ 09:31:19
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback