Latmask i hurtbullarnas land

Jag är svettig, jag har ont i kroppen och jag är hungrig.. Jag har TRÄNAT för första gången på mycket länge. I beskrivningen av passet stod det typ "lätt nybörjar nånting..för alla". Ha! Det var det då inte..man skulle skutta som bara den till en viss koreografi & shaka på höfterna i en omänsklig hastighet.
Sen är det hela grejen med träningsställen, det ger mig ångest..hela konceptet med ett stort ställe där alla är hurtiga, spänstiga och det står Gainomax-kylar i vart och vartannat hörn.. Nja, jag kanske ska hålla kvar planerna till den där motionscykeln.

image2287

I träningsbagen:
finn ett fel..

image2290

Kommentarer
Postat av: Tessan

Träningsväskan och katten var väl det sötaste kortet jag sett!!

Postat av: Sara

Hejja! vad duktig du är! blev det på det stora fancy stället? Önskar dig en bra kväll!

2008-02-02 @ 20:18:52
Postat av: teddy

sicken gullig kisse i väskan :) de hittar alltid platser att lägga sig på :) Vad var det du tränade då? dans eller???
Ush - jag provade på ett body pump pass idag och efter 5 min ville jag rent ut sagt dö.... Verkligen. Jag är väldigt tränad men body pump var rena döden... haha.
Jag önskar er en fin kväll. Drinkar på stan verkar skoj:)

kramis

2008-02-02 @ 21:02:21
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hmm, jag kan inte hitta något fel :P

Förstår att valet är svårt - både Thailand och NY är ju städer/länder man vill besöka någon gång i livet. Men ibland får inte pengarna styra valet - tror ni kommer ångra er om ni åker till Thailand och semestrar i regn och dylikt. Men det kan ju bli kul ändå såklart :)

2008-02-02 @ 21:07:27
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Elisabet

Vad gulligt, var kissen med och tränade eller, haha. Ha en bra dag!

2008-02-04 @ 13:38:44
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback