Torsdag 4 december

A kom hem efter jobbet igår med en stor låda med praliner i olika former till mig. Ni kan ju gissa vad jag sysslade med resten av kvällen? Mozartkulor, hjärtepraliner, guldiga med marsipan och så vidare.. Nej vad är hejda sig?



..Och så fick vi igång Pollys nya leksak, en fancy fjärrstyrd mojäng (som visade sig vara inte alls så fancy som vi trodde), den fungerar lite när den känner för det och fjärrkontrollen har absolut ingen funktion. Men både Polly & Nikki verkade ha kul iaf och det är ju huvudsaken.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lite praliner är aldrig fel!

Postat av: Anders

Pusspuss älskling

2008-12-04 @ 13:37:05
Postat av: Miss X Jung

ÅÅH, mozartkulor, fuskigt! ^^

Sv. ja, men en dyrt gymkort är aldrig fel. Men jag kommer aldrig iväg till gymmet, så jag tog gymmet hem till mig, haha. Hoppas den funkar bra bara :P

2008-12-04 @ 17:51:16
URL: http://asianhit.blogg.se/
Postat av: Miss X Jung

Ps. Snygg header och söta djur också! ^^

2008-12-04 @ 17:52:46
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback