Mitt i natten, 5 december

Klockan 06.30 vaknade jag oroligt och kunde inte somna om. Vilket inte spelade så stor roll egentligen för klockan skulle ändå komma att ringa strax före 7. Klev upp från den varma sängen och hasade mig till köket för att göra två mackor. En stund senare - ut med Nikki. Det är verkligen glashalt ute och jag höll på att halka och dö MINST 38 gånger. Men här sitter jag nu, så jag överlevde. Fint det. Ser i detta nuet på mina fingrar knappa och vad som ser ut som malätet rött nagellack.. hur kunde det gå så långt? Måste åtgärdas snarast möjligt! Först skola dock. Ha en trivsam morgon!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heheh halka och dö, dessutom:)

Men det är just det man hinner tänka då fötterna slinter under en "Jag DÖR!!!" Sen skriker man högt så ingen jävel kan undvika att märka det heller. Mycket pinsamt. Själv fick jag jordens sladd med bilen för ett par veckor sen, sicksackade mig fram och tillbaka över vägen tills jag insåg att diket var min enda utväg. Tur att jag var ensam, inte en trummhinna gick säker för det mordskriket! Tur nog så var inte diket särskillt djupt och jag tog mig upp igen, utan ens skråma på bilen men med väldigt skakiga ben... Tack för att jag fick dela med mig.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback