Mitt i natten

Det är kolsvart ute och då har jag ändå varit vaken i 1,5 timme varav en halv timme på jobb. Sitter med min pimpiga termosmugg och sörplar kaffe och läser. Har sovit kanske 5 timmar inatt så den enorma muggen med kaffe behövs verkligen. Jag tänker mig, när man är uppe så här tidigt, att folk ska vara lika sömniga som jag är så blir alltid lika förvånad när jag upptäcker att dom flesta ser helt normala och pigga ut, välklädda och kanske till och med energiska. Själv tog jag på mig första bästa klädesplagg jag kunde hitta i det nedsläckta sovrummet, borstade håret en snabbis och kladdade på lite Lancome Hypnose för att rädda dagens yttre åtminstone en aning.

Igår kväll var jag och Nikki i Linas korre för att kränga chippe och kika på Grey's Anatomy. En kanin sprang runt i korridoren och Nikki blev som galen. Med en glasdörr mellan dom stod dom nos mot nos och Nikko gnydde som en liten tokhund. Synd att jag inte har bilderna här för att visa.

Okej, nu börjar nedräkningen.. 8,5 timmar kvar. Heja mig själv!

Update: Här har ni dom små sötnosarna, sniffandes på varandra


Kommentarer
Postat av: Sanna

Självklart måste du till max i helgen, och några gånger till. De är liksom inte så goda första gången man äter dom, men efter andra och tredje blir de himmelska;) Smaklig måltid!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback