Åtta

Jag är utmanad av Emselboo-the bobbomaster!

Regler:
  1. Publicera reglerna på din blogg. 2. Svara på de sex 8-sakerna 3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
Gossip Girl
Lipstick Jungle
Greys Anatomy
Project Runway
ANTM
90210
Ensam mamma
Desperate Housewives

8 saker jag gjorde igår
Drack glögg
Rastade Nikki
Såg på TV
Pratade i telefon
Åt korv med bröd
Datanördade
Läste
Hasade omkring hemma

8 saker jag ser fram emot
Julen inkluderat allt vad den har att erbjuda + träffa nära & kära i Skåne
Praktiken - få omsätta alla teorier i praktik
Tills det blir vinter på riktigt med metervis av snö, tack
Denna och kommande helg
Typ allt annat bra som kommer hända in tha future!

8 favoritrestauranger

Pizza Hut
Thaiköket
Köket - godaste entrecoten ever
Medditeranean (grekiskt)
Kinesisk-mat-vagnarna på Ströget
Frasses
..sen står det stilla

8 saker på min önskelista
Upplevelser i olika former (gärna resor)
Spa-behandlingar
Nya möbler (särskilt soffa som tidigare sagt)
En birmakompis till Polly
En rosa EPA
Grym systemkamera
Smycken i olika varianter
Liljekonvaljer

Okej, och ni som utmanas är alla ni som känner för det :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att läsa dina svar!!

Postat av: e

im the bobbomaaaasteer!!

2008-12-06 @ 01:00:57
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback