Tisdag

Jag blir lika förvånad varje gång jag ser mig i spegeln, särskilt nu när jag vaknade och gick upp halvsovandes. Ahh.. något har satt på mig en peruk, tror jag för en halv sekund. Idag skiner solen så jag ska snart sätta mig på balkongen med fulle och en kopp kaffe :-)

Gav mig på ett halvhjärtat försök att se film inatt (tappar titeln hela tiden), nu ska vi se..
Tropa de elite heter den. Jag fastnade aldrig riktigt och stängde av efter att ha halvkollat två tredjedelar av filmen. Likadant var det natten dessförinnan med The air I breathe. Nu (som ikväll) vill jag ha en film som jag inte kan släppa ögonen från. Men först ska det pluggas. Dags för den där tråkboken igen. Ibland funderar jag kring meningen med dessa skriftliga salstentor - trycka in ord och meningar som är så ointressanta att jag håller på att somna till så fort jag öppnar boken, spotta ut dom på ett papper och sen glömma allt. Är det kunskap?


Kommentarer
Postat av: Karin

ja riktigt nice:)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback