Soppa och film

A har hyrt en suspekt film. Den heter typ Ping Pung Kung och verkar inte alls kul. Jag ska mixtra med dvd´n så att han inte får på den. Jag hade ju velat ha en anledning att smita från pluggandet, men det verkar jag alltså inte få.

Vi åt en hälsosam och god rotfruktssoppa. Vi satt där och blåste och blåste på den, båda jättehungriga, men det tog evigheter tills den svalnade det minsta. Visst är det hemskt när man vill kränga i sig maten men så går det inte.
Till efterrätt blir det blåbär. Kanske pallrar mig iväg för att köpa vaniljglass med!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, vilket namn på en film :) Fin bild!

Postat av: Linda

Jag bor nere i skåne, men är just nu i Gävle på semester.

Är rullpizza gott? Är det som en vanlig pizza, fast rullad? :)

2008-08-12 @ 19:25:07
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Ankie

Den filmen har jag faktiskt sett. Ge den en chans! Den är inte så dum som den låter :)

2008-08-13 @ 08:44:57
URL: http://ihuvudetpamig.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback