Oh, oh I like it

Jag gillar allt med den här. Fast hur mycket jag än tycker om den så ska den inte beställas just nu. Vill du däremot köpa den så finns den på Asos för 738 kronor.

En annan sötsak fann jag på Tradera. En illrosa Luella-fluffpuff-klänning för köp nu-pris på 1495 kr.

Appropå klänningar känner jag för att köpa en massa nya strumpbyxor. Dom avverkas i rasande tempo trots att jag tycker att jag tar bra hand om dom. Maskor, hål och slitningar. Särskilt de tunnaste varianterna är jag helt hopplös med (och det blir ju inte bättre av att mina naglar numera är alldeles flisiga och repar upp vartannat par).

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hehe ja gör det:) eller var det bara projekt runway? hmm minns inte!

Postat av: Linda

JO alltid kul att byta miljöer. Jag gjorde samma sak, men till Gävle. Och ångrar det inte en sekund!

Snygg klänning

2008-08-13 @ 17:12:43
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback