..och så var vi och tittade på bilar

När vi kom in satt hela personalstyrkan och glodde intensivt på OS, ingen ens tittade upp. Vi fick som gå dit och verkligen be om hjälp, han vi pratade med stod sen och sneglade mot tv´n under tiden. Ni vet annars hur det brukar vara hos bilhandlar, man får fem gamar på sig som vill sälja helst alla bilar på en gång till en.

Jag vill ju ha en jeep. Helst en Mercedes-jeep. Men jag har varken körkort och betalar heller inte för någon bil så jag har kanske inte så hemskt mycket att säga till om egentligen. A ville titta på en VW Polo. Usch vilken tråkig liten bil. Däremot såg vi en som vi båda tyckte såg trevlig ut. Audi A3 hette den.


Kommentarer
Postat av: stephie

va med och tävla i min blogg!

Postat av: Katja

Audi A3 är fin :)

har ingen bil jag heller, men körkort iaf :)

2008-08-12 @ 18:56:35
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback