Nytt i vardagsrummet


För tre hundralappar och lite ansträngning fick vi en ny tv-möbel. Så mycket finare än vår gamla tråksak. Jag är ju väldigt förtjust i vitt & trä på möbler, och A tyckte om den med.. så perfekt! Så länge vi lever studentliv och inte riktigt vet vart vi kommer flytta när jag är klar med utbildningen så känns det precis lagom att inte köpa för fancy saker till hemmet. Den dagen vi flyttar härifrån vill vi gärna kunna sälja rubbet och bara ta med oss fluffarna, våra kläder och lite småsaker. Eller ja, hittar vi något riktigt soff-fynd till exempel så kan det kanske vara värt att ta med.

Hur högt prioriterar du heminredning?

Kommentarer
Postat av: Angelica Andersson

mkt fin! Håller med om vitt och trä, är väldigt fint. ang det med heminredning så tycker jag att det är otroligt kul att fixa och dona i huset, men det är mest för min egen skull. inreda så att man trivs i lyan anser jag är viktigt för bl.a. välbefinnandet. så det så :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback