Måndag & barn

Jamen då var det jobb igen, fem dagar sen är jag ledig (läs måste omtentaplugga). Så trist att vara på jobbet idag eftersom familjen A fortfarande är kvar tills ikväll. Ingen Matilda ikväll att ha som nallebjörn och sedan väckarklocka imorgon. Kanske vi borde kidnappa henne? Fast helt ärligt, bara av den här helgen har jag insett vilket heltidsjobb det är med barn. Och så det att man måste offra så mycket av sina egna intressen, tid och pengar för barnets skull. Jag tror fortfarande jag är för ego för att kunna ge all min kära egentid till någon annan. Ibland är precis lagom för en bortskämd typ som jag :-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

svar: ja det är väldigt spännande! Det finns inget program, så jag läser fristående kurser, ska börja kurs 2 nu:)

Vad läser du då?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback