Going hälsosam

Träningen har det inte blivit mycket av under jobbveckorna men nu är jag redo för att köra igång igen, med start idag. Sprang, trampade och rodde med MTV i hörlurarna. Men alltså, kan dom inte sätta i någonslags puff som sprutar ut parfym lite då och då.. den där svettdoften är inte att leka med! Eller så är det ventilationen som är kass, jag vet inte.

Efter träningen gick jag direkt ut med Nikki på en runda i blåsten. Lilla plutten som inte väger mer än 7 kg höll ju på att blåsa bort. Känns riktigt bra nu efter mitt dunderpass! Ska äta lite snart och sen pyssla här hemma.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Katja

Jag måste också komma igång med träningen, ska bara bli lite mer fri från förkylningen först. Suck!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback