God morgon!

Vaknade av en okänd mansröst. Tog på mig morgonrocken och gick ut i hallen för att kika på denna främmande man som tydligen var elektriker och skulle fixa med vår spis. Han stod där och grejade med den där saken där propparna sitter. Han hade också birmakatter så jag fick kattsnack till frukosten.

Idag är nästsista jobbdagen för sommaren och det ska firas med de nya stövlarna, lade undan dom igår - idag blir det köp. Den stora frågan för dagen är vad jag ska hitta på till lunch? Subway eller något spexigare?

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

haha de får ligga på hyllan tills den dag fredrik inte får nåt annat jobb tror jag =) han vill inte heller flytta dit!



kram

Postat av: JoHo

Sjysst med elektriker det går att snacka katt med sådär på morgonen ;) Och angående skylten så nä den där hade jag inte heller sett tidigare. Den sitter på staketen runt Reggaefestivalen som pågår för full i Uppsala just nu...

2008-08-08 @ 11:10:24
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback