Film och allt annat

Jag/vi såg Ps. I Love You igår. Först tyckte jag att den var seg och fastnade inte riktigt. Efter ett tag däremot kom jag in i storyn mer och den var riktigt söt, och lite sorglig.

Pluggandet går lååångsamt framåt. Det finns ju så mycket annat att göra.. kaffedrickande, diverse tv-program, mailande, kloklippning och så vidare. Köpte nya Amelia som jag har suttit och läst med. Visste inte att det har kommit en fortsättning i Gömda-serien men det har det alltså.
Emma, Mias dotter heter den och är nu på väg hem till mig!

Kommentarer
Postat av: Katja

jag såg den filmen på förhandsvisning, lite mysig men ändå sorglig.

Postat av: JoHo

Åh, jag GILLADE PS I love you! Grät en liten skvätt ;) (fast det gör jag jämt när det sorgligt) Lycka till med pluggandet! (känner igen det där med alla andra aktiviteter som liksom bara hopar sig!)

2008-08-14 @ 21:36:29
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Natta

Har alla böckerna om Mia Eriksson. Och häromdagen så köpte jag dem fjärde "Mia"boken som heter Emma- Mias dotter.Har bläddrat och läst lite överallt i boken och fått tårar i ögonen och tårar har runnit ner för mina kinder, det är så gripande händelser i boken. Emma-Mias dotter är lika gripande som de andra Mia-böckerna. Har alla Mia-böckerna. Det finns inga andra böcker som är så gripande och fängslande som Mia-böckerna. Och det ska även komma en 5:e bok om Mia och hennes familj! Och den boken ska jag så klart köpa! Men det dröjer nog ett tag innan den kommer ut. Hörde det på tv härveckan.

2008-08-16 @ 00:36:45
Postat av: Anna svarar

Natta: Vad kul att det är en till bok på gång :) Den ska jag hålla utkik efter! Gillar hela serien mycket med, dom är väldigt gripande och det är viktiga historier verkligen..

2008-08-16 @ 13:07:50
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vi pratade om den boken kommit ut ännu vilket den tydligen har. Väntar på att höra om du tyckte den va läsvärd? :)

2008-08-17 @ 13:20:36
URL: http://frida07.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback