En helg i bakfyllans tecken

Halv sju imorse vaknar jag med en snurrig världsbild och lagom illamående. Går på toa och återvänder till sängen för att somna om. Tror jag. Det är helt omöjligt att somna igen..täcket är för varmt, jag vill ha mjölk ..allt är på något sätt fel. Så jag sitter uppe kanske en timme, äter choklad, beställer en ny kjol (av den där varianten som var för stor) och tillslut kan jag somna om. Nu är jag betydligt mer välmående än imorse, inte för att det säger så mycket i och för sig, och jag verkligen ser fram emot en vecka med nyttiga ting såsom bra mat, träning och till och med städning.

För att återgå till igår, vi var hos S & P varav S är en fd kollega till A. Mycket trevligt folk och en lägenhet som jag försökte byta till mig, utan framgång.
Angelica var också med i sitt fina nya mörka hår & blanka ben. Resten får bilderna berätta.



Jag hade allvarliga problem med att bestämma kläder för kvällen, tillslut blev det den svarta La Redoute-klänningen och krockoväskan från HM. Visst ser håret lite ljusare ut nu förresten?


Kommentarer
Postat av: Knutte

Verkligen :)

Haha ja jag kan tänka mig det, bara den tiden jag vistas den den håriga katten blir jag galen, svart är omöjligt :) Men de är så söta katterna! Och hundarna :P

Postat av: JoHo

Hehe, det låter som om du har det LITE jobbigare än jag idag :p Men joo, kräftor känns HELT rätt. Är sugen! :D

2008-08-17 @ 17:02:50
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Angelica

blanka ben?! Har jag blanka ben?

2008-08-17 @ 18:15:19
URL: http://denanglalika.devote.se
Postat av: Petra

Aj aj, glöm inte att dricka mycket vatten :-)

2008-08-17 @ 21:40:37
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback