Effektiva Anna

Visst låter det som en blomma, släkting till Flitiga Lisa eller sådär? Riktigt effektiv var jag på lunchen, traskade ner på stan - mötte Sofia, köpte mina fina stövlar, åt på Frasses sedan full fart till Apoteket för att köpa lite nödvändigheter (samt kvällens middag, mer om det senare), och så tillbaks till jobbet. Där jag var tillbaka precis i tid. Bra jobbat!

Fick syn på något mycket likt en tetra med chokladmjölk på Apoteket som jag blev sugen på. Då dessutom efter flottlunchen lät det väldigt bra med en light-måltid till middag. Hör och häpna,
den är riktigt god. Smakar nästan lika gott som Kalvins chokladmjölk (och den borde verkligen alla veta hur den smakar). Det ska bli intressant att se om min matgalna kropp verkligen kommer nöja sig med en sån där liten sak på hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

vilken cooool bild =) är den tagen på balkongen ??



kramis

Postat av: Carro

ja, visst var det!



Är det en birma där bakom ? :)

2008-08-07 @ 22:58:03
URL: http://rockit.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag har aldrig gillar chokladmjölk eller oboy eller nått sådant. Jag var ett underligt barn!

2008-08-08 @ 09:06:13
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback