D day

Trodde att någon skämtade med mig när klockan ringde tidigt imorse, efter några få sekunder insåg jag den bistra sanningen och snubblade upp i sovrumsmörkret för att hita något att ta på mig. Knappt en timme senare befann jag mig på Östra Paviljongerna (rimmar fint på kalsongerna) med trötta ögon, pirr i magen och en smoothie i näven. De där sekundrarna när man först tittar på frågorna är hemska! Särskilt idag då nästintill alla frågor var helt fel. Har jag riktig tur så kan jag ha klarat mig men det är tveksamt. Det här ämnet kommer förfölja mig genom hela studietiden.

Det här konstverket möter en när man kommer in till skrivsalarna. Det är rätt roligt, för den ser verkligen bara hemsk och kaotisk ut á la cancersvulst (ja absolut, det ligger i betraktarens öga) men dom flesta kan nog hålla med om att det inte är en harmonisk syn, vilket det snarare borde vara i ett tentahus.


Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Usch då! Där har man varit en och annan gång...



Nu har vi målat! Nu måste ni snart hälsa på! Eller... öhh... vänta tills vi har en soffa... :)

Postat av: Maria

Tack =)

2008-08-25 @ 10:33:31
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Lovebirdie

I know... Inte mitt val, jag skulle gärna ha samma färg, fast utan funktionen så att säga. fast å andra sidan är det ju faktsikt lite kul... :)

2008-08-25 @ 14:31:25
URL: http://lovebirdie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback