Solen, kameran och hunden

Seminariet gick bara bra och nu är det HELG! Ikväll ska jag inte göra något annat än att bara ta det lugnt och mysa. A jobbar hela dagen men jag har ju fluffarna. Verkar som tur är inte bli någon influensa av förkylningen i alla fall = härligt! Och vädret.. det är nästanpå vår idag, vindstilla och solen skiner.. var ute med kameran och Nikki på en liten vandring och det var riktigt skönt. Sen fick det bli badning av lilla tokhunden.. all snö smälter och blandas med grus och annat skräp så hon vart alldeles svart om ben och mage.

image2585

Kommentarer
Postat av: evelina

hihi ja det var VARMT till och med fast vi inte hade jackor =) helt underbart!

men ni ser ju ut att ha haft helt ok ni med =) vovvi trivs iaf!

ikväll ska vi plocka här hemma och så ska det låta står på! vad hitt ni på =)?

kramar

Postat av: Sanna

Ja, det fanns mycket fint på den sidan, kanske prövar efter nästa löning!

Ja, varför göra något idag när man kan göra det imorgon? En filosofi jag allt för ofta tillämpar:) Krya på dig

2008-04-04 @ 20:43:30
URL: http://fridasusannaj.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja, men så är det nog - om man väl får ett jobb en dag som känns meningsfullt så kan man också acceptera att man måste jobba för pengarna. Visst, mitt jobb är ju meningsfullt med tanke på att mina brukare inte hade haft en dräglig levnadsstandard utan mig, men det är ju inte vad jag vill jobba med egentligen. En kvinnojour hade nog passat mig bra av just den anledningen - jag får hjälpa, vara i kontakt med människor och vara på en plats där det händer saker - inte bara dagliga rutiner. Kul och lärorikt!

Jodå, allting är bra med mig annars. Har varit väldigt trött i veckan och missbrukat te i mängder. Fasar inför morgondagens arbetstid, men, men... Allt bra med dig också? Trivs du i din nya, läckra frisyr? :)

2008-04-04 @ 20:52:29
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: teddy

Hej hej tjejen. Vilka mysiga bilder du har tagit. Visst är det underbart med helg?
Niiki ser så lycklig ut :) Hon smällter in i snön :)

kramis

2008-04-04 @ 23:30:46
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej!
Har du sett vad man kan beställa på www.myphotobook.se ? Hade tråkigt på jobbet och hittade sidan, nu ska det göras fotoböcker! Synd att jag nyss framkallat 400 bilder från Sydafrika dock som ska in i album den gamla hederliga vägen >

2008-04-05 @ 14:13:35
URL: http://sannasmat.webblogg.se
Postat av: Louise

Oj vilken gosig bild på vovven! :)

2008-04-07 @ 09:05:08
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback