Skola, kärleksmums och mer plugg

Ja se här nedan vad som sitter på mina fötter! Det här kan tyckas vara en liten grej men för oss i norr är det stort med ballerinas = snön är så pass smält att man kan lämna hemmet utan att tänka att gummistövlar hade varit det bästa alternativet. (Fast som ni även kan se är det fortfarande lite is kvar på universitetsdammen..)

Det har varit en busy dag med tre timmars föreläsning, sedan pluggdejt hos Angelica där det bjöds på både kanelbuns och kärleksmums. Nu är vi lite tjockare och lite smartare. Eller Angelica den hurtbullen skulle och träna och jag gick faktiskt hem, så det där med fetare får jag väl nästan ta tillbaks. Nu är det dags för middag, so long!

image2646

Kommentarer
Postat av: teddy

Näää men vad är det för en söt sak. Den svarta lilla fluffen? jag strejkar inte idag utan vi på blodcentralen jobbar på. Utan blod överlever ju ingen.... Så vi får se hur det går med lönerna nu...
Hoppas pluggdejten gick bra idag och att du får en fin kväll.

kramis

Postat av: teddy

Har ni inga rastgårdar hos er? vad konstigt. Vi har en ganska så bra här men jag har aldrig vågat släppa nemo så där lös innan. Måste dock lära mig så att jag vågar ha honom med andra hundra i framtiden.
Hur gör ni med Niiki??? går hon mycket löst?

2008-04-21 @ 21:29:29
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Sofie

Här nere i skåne har jag kunnat ha ballerinas under hela vintern så de har jag haft ett antal gånger också. Vad jag däremot tycker är lite konstigt är att min vinterjacka bara varit använd 3 gånger och resten av vinterhalvåret har jag och de flesta andra gått i höst/vårjackor. :)

2008-04-22 @ 15:38:09
URL: http://tillbakstillrutaett.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback