Shake it like a polaroid picture

..ja, jag har fått Hey ya totalt på hjärnan. Outkast har jag gillat ungefär sedan Ms Jackson och ibland blir jag påmind om dom och toklyssnar på deras låtar. Bortsett från de nämnda är Roses en klar favorit. Det är så himla synd att jag är fullständigt kass på låttexter (ingen Singing Bee här) för jag älskar att sjunga med. Men jag ska dela med mig av en liten hemlis, när sångsuget smyger sig på tar jag fram lyrics.com och kör karaoke i soffan för mig själv.

Har verkligen inte orkat plugga ikväll så vi såg The Nanny Diaries (mitt val, surprise) och drack Sprrrite istället. Imorgon däremot, då jäklar!

image2652

Kommentarer
Postat av: Leia

haha....den låten var det länge sen jag tänkte på:) hade en dansföreställning för barn då vi dansade till den med hopprep å grejer...hjälp.

och ja, visst är klänningarna fina...synd att jag inte har några pengar nu bara.

kram å hoppas du får en bra dag

Postat av: C.

"Hey Ya" är genial! det går inte att sitta still till den ;)

och filmen var bra?

2008-04-22 @ 09:21:34
URL: http://christie.blogg.se
Postat av: evelina

snyggt med gråa (är det va =)?) strumpisar!

fredrik ska göra exjobb i en annan stad och jag vill ju inte flytta med dit så länge han inte vet att han får jobb där sen med =)

hoppas du har en bra dag!
kram

2008-04-22 @ 14:18:14
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback