9 april

image2607Ledig dag och det tycker jag är mycket mycket skönt. Kunde sova till ett och sen dricka mitt té i lugn och ro, äta lite frulle och bara göra ingenting. Inte lika kul var det att gå ut med doggien, det är vinter igen.. ja, vinter som i minusgrader och snö. Nog för att jag gillar snö sådär över lga men nu börjar kroppen skrika efter värme..

Så vi kan säga att dagens utstyrsel fick gå i sorgens tecken, vintersorg. Svart från topp till tå bortsett från ljusrosa lackskärp. Fynd från Gina, tror det gick på en tia, max 15 kronor. Är det inte reor precis överallt nuförtiden? Hur kommer det sig, så vart det inte förr..?

Mer som är svart är klänningen jag spanade in på H&M´s hemsida men som till min förtvivlan var slut i min storlek.. MEN så var vi på stan en vända och där hängde den, i ett exemplar i rätt storlek och väntade på mig. Haha, jag kan inte låta bli den där handen på höften.. aja.. det bjuder jag på.






image2608

image2609

Kanske världens bästa lunch?

image2610

A har en ny kärlek! Försenad 30-års present kom på posten idag och han är djupt förälskad..

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, gör det! Det är nog bäst.. :)

Åhh.. Störigt.. :/
Men franskmanikyr är ju sååå snyggt! Så det är de värt :P
Jaså.. Det är bra med mig! Själv också?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback