What a girl wants..

..är självfallet The Kittycat-badlakan. Sist vi var på Maxi tittade jag med suktande blickar mot det istället för att engagera mig för frysdisken. När jag kom hem hade A vart och handlat och köpt ett åt mig.

På tal om katter, (och även hundar). Jag skulle ta mig en välförtjänt vila och upptäcker att det ligger ungefär sjuttietre kilo med uppspydd katt/hundmat på ett av våra täcken. Mycket mysigt. Jag torkar, skrubbar och byter lakan och kryper tillslut ner i sängen. Då känner jag hur mina ena fot blir alldeles kladdig. Jag far upp och ser att på något jäkla sätt har det hamnat en mastodontspya där med. Jag ger upp det där med att vila nu.

Om du funderar på att skaffa djur, kan jag berätta att ditt tålamod kommer bli satt på prov, gång på gång. Jag vet inte hur mycket saker Nikki bet sönder som valp.. det var mobilladdare, dyra läppglans, väskor, tofflor..Och sen alla Pollys hårbollar här och var, mattor som måste tvättas och ibland slängas. Listan kan göras lång.


image1401

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback