Pepp, pepp

Vi hade ju gjort den här informationssökningen tidigare, så vi smet!
Nu gäller det att ta sig igenom den här kursen, sedan har vi nästan bara intressanta ämnen kvar:

♦ Våld i olika situationer, 15 hp
♦ Socialpsykiatri, 7,5 hp
♦ Statsvetenskap, 7,5 hp (njaa!)
♦ Organisation, samverkan och ledarskap, 7,5 hp
♦ Handläggning och dokumentation, 7,5 hp
♦ Barn, ungdom och familj, 15 hp
♦ Att bistå människor i svåra livssituationer m m, 15
♦ Verksamhetsförlagd utbildning, 30 hp
♦ C-kurs. Socialt arbete i ett mångkulturellt samhälle, 7,5 hp
♦ Vetenskapsteori och metod, 7,5 hp (igeeen, suck)
♦ Uppsats 15 hp

Kommentarer
Postat av: sofia

Oj, det var ganska mycket.

Postat av: Carolina

Vissa kurser suger. Vi ska ut på praktik nu (läser till sjuksköterska)... Jag är rädd för nålar och hatar sjukhus. HEJJA liksom haha :D

2007-09-04 @ 19:09:29
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: Nicole

Nämen vilka lyckoostar ni är då! Antar att det är det vädret som ska komma hit imorgon :) Får bli en skön promenix imorgon för min del för idag är det helt omöjligt om man inte vill bli plaskvåt och nedslagen av blixten vill säga..
Okej, jag förstår! Ja det är ju väldigt onödigt.. Har aldrig riktigt testat såna där piller förut .. förutom Silica och det funkade rätt bra för mig.. Relativt billigt också! Men just det där passandet att ta 4 tabletter om dagen gick att hålla i kanske 2 veckor, sen glömde man tablett för tablett.. Kram på dig!

2007-09-04 @ 19:16:05
URL: http://nicnor.blogg.se
Postat av: Emma

Visst är det hopplöst med alla dessa metodkurser man måste läsa stup i kvarten.. De har ju samma innehåll!
Ja det är bättre i Haag nu. Lärt känna människor och har saker att göra. Kommit iordning i lägenheten, så gott som i alla fall. Nu väntar jag bara på att skolan ska dra igång, de skjuter på kursstarterna hela tiden. Dålig organisation, minst sagt..

2007-09-04 @ 21:03:05
URL: http://emmaaxelsson.blogg.se
Postat av: sofia

inte jag heller... med tanke på kylan känns det som att snön saknas, på nåt sätt :P

2007-09-04 @ 21:10:07
URL: http://millstone.bloggspace.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback