Lördag kväll

Jag vet inte vad jag ska säga om kvällen. Det började med komedi och slutade med komedi. Jag har då i alla fall skrattat mycket ikväll. Vi kom till Corona tidigt för att kunna sitta och snacka lite. Från en sekund till nästa fylldes stället med människor som fort omkring, skuttade omkring och killar som stolt satt iklädda sina västar och räknade sina sedelbuntar med femhundralappar. Vi förstod ingenting vad som pågick omkring oss, drack varsin till cider slash öl och begav oss därifrån.

Under tiden fortsatte badrumsproblemet. Avloppet gick inte att rensa. A skickar ett meddelande till mig att inte ens toaletten kan användas nu. A fick fullt upp med att tillkalla någon slags toalettman som kunde ordna det. Toalettmannen kom och sög ut allt som fanns. Dramatik på hög nivå. Phew.
Nu är jag hemma, toaletten funkar och jag är på avstånd från västkillarna.

image1240

Kommentarer
Postat av: Carolita

Jo det är det, vi hade det ett tag men det visade sig att folk inte riktigt kan skilja på vad som är deras och vad som ngn annans då kände vi att vi inte ville ha ngn i huset som
vi inte litar på...

Postat av: Sandie

HIhii
bra att toan fungerar =)

2007-09-09 @ 10:33:47
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: jenni

Var du tvungen att välja just DEN bilden?! :)

2007-09-09 @ 14:41:42
URL: http://metrobloggen.se/missjen
Postat av: Evelina

oo vilken söt bild på dig =)
jaaa alltså, det går ju inte SÅÅ bra med att bara äta godis på helgerna, mendet är lite lättare nu ialla fall, när jag inte jobbar natt och helger, det blir lite mer stabilt o så nu!
kram

2007-09-09 @ 15:06:45
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback