Jag har aldrig..

Nu är Chululi igång igen ;) Och jag är inte den som säger nej till en lista.

Regler: Skriv 7 saker som du aldrig gjort.
Utmana vidare. Enkelt va?

♦ Jag har aldrig gått på ett "vanligt" gymnasie. Först internat, sedan folkhögskola.

♦ Jag har aldrig sett varken Sagan om ringen, Harry Potter eller Matrix, vilket förfärar många som tycker att dom är absoluta filmmåsten.

♦ Jag har aldrig varit inlagd på sjukhus eller opererats (peppar, peppar)

♦ Jag har aldrig ätit lamm eller kalv ( förutom smakat någon gång när jag var yngre). Som barn tyckte jag det var så hemskt att man skulle äta "bebisar" så jag slutade med det och har fortsatt så.

♦ Jag har aldrig lyckats hålla en växt vid liv någon längre tid. Gröna fingrar, vad är det?

♦ Jag har nog aldrig läst en hel dagstidning. Sporten och ekonomisidorna brukar ryka direkt.

♦ Jag har aldrig druckit hembränt. Inte ens i ungdomens dumma dagar. Då satt jag hellre med 3,5:or.

Alla som vill känna sig utmanade är välkomna att göra listan!



Kommentarer
Postat av: J

Var inte de filmerna, bara inte blivit av eller du tror inte på dem, har du sett gudfadern trillogin, de tär ett måste enligt mig!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback