Böcker, böcker

En av de sakerna jag verkligen gillar med att plugga är att man får tillgång till skolans bibliotek. Jag går dit, känner lugnet och doften av alla tusentals böcker. Det är ett sådant ställe som det nästan känns som att tiden står stilla. Jag kommer alltid hem med en hög böcker. Lånar jag fem så läser jag kanske tre. Bättre att släpa hem för mycket än för lite.
Nästa bok blir En shopaholic säger ja, nu är det dags för lite chic-lit efter flera verklighetsbaserade berättelser.

image1385

Kommentarer
Postat av: malin

jaa. de förstår jag :) ja de är väl nog så mycket jobb med EN hund kan jag tänka mig ?! :) hehe

Postat av: Frida

Ah måste få höra sen om den där var bra. Läst En shopaholics bekännelse och en Shopaholic i New York men den där har jag totalt missat.

2007-09-25 @ 19:21:45
URL: http://frida07.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback