Vill inte, orkar inte, kan inte

Jag är förbannad idag. Jag sitter med nackvärk som bara blir värre och känner mig så less. Vi ska göra ett PM med en utvärderingsplan, vi ska göra klart en mastodont-processövning, vi ska granska en annan grupps processövning, och samtidigt har vi tenta om ungefär en vecka som vi har 2 ynka dagar att plugga till. Har sett gamla tentafrågor och jag hade inte sagt det här om jag inte menade det: tentan kommer gå åt skogen och det suger att behöva ha den här kursen hängandes efter sig.

image1708

Kommentarer
Postat av: fry

jag har också nackont idag. känns som att hela jag är en iprensalvaklump... oj vad det regnar idag förresten, riktig höst! mörkt är det också. rugg. hade ni inte bestämt er för new york?

Postat av: Carolita

Usch vad tråkigt! Vissa dagra vill man inte ens vakna...

Svar: Hahaha visst var kläderna fula! Tycker att det är skitkul med fuloutfits.

2007-10-29 @ 17:24:34
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Fikatanten

Men hörru! Jag tror på dig jag, you go girl!!!

2007-10-29 @ 19:41:41
URL: http://fikatanten.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback