Spontanköp: bare Vitamins skin rev-er upper

image1594Vad? I.d Bare Vitamins skin rev-er upper
Inköpsställe: Salonger, nätbutiker eller Tradera
Storlek: 68 ml
Pris: Mellan ca 100-200 kr beroende på var du köper den

Den här tunna cremen används framförallt under I.d smink som en bas men kan också fungera som en dag- & nattcreme. Den ska tillföra huden vitaminer och är parfymfri och anpassad för alla sorters hy.

Kommentar: Ett stort plus att den är i pumpflaska. Det är en tunnflytande creme som går in i huden lätt och känns fräsch. Jag tycker att den är perfekt som underlag till foundation men som ansiktscreme känns den lite för klen för min torra hy. Den är parfymfri men har en svag doft av något, gissningsvis de "naturliga extrakt" som den innehåller. Jag som har känslig hy känner ingen irritation av den alls - alltså mycket allergivänlig. Det är en ganska liten flaska och jag har nyligen börjat använda den men den känns dryg och kommer nog räcka längre än vad det ser ut som.
Överlag en riktigt sjysst produkt men doften drar ner helhetsbetyget en aning.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha en fin söndag :)

Postat av: Hanna ^^

ok! men då e kanske resan redan betald och klar... have fun!! =)

2007-10-14 @ 15:21:47
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: malin

Tack för ditt tips, sökte på Internet efter just ett bra svar om den här produkten så tack för hjälpen :) Var precis det jag var ute efter!

2007-11-11 @ 15:13:54
URL: http://mixie.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback