What a night

Jag har sovit som ett barn inatt, snarkat många långa timmar och vaknade till lite snö utanför fönstret. Det är plusgrader så det är mest slask men jag gillar ju snö hur som.

När jag fixar kaffe, så använder jag en vanlig kaffebryggare och kaffefilter. Inte helt sällan blir det något fel med filtret och kaffet blir blaskigt. Igår, blev jag för första gången i mitt 23-åriga liv upplyst om att man tydligen ska vika filtret..? Har aldrig hört talas om det här förr. Är det A som luras med mig eller är det allmänt känt att man gör såhär?

image1747

Kommentarer
Postat av: jenni

T gör det inte...

Postat av: Johanna

Hahahahaha! Jaaaa jag viker ALLTID in kanterna på filtret liksom. Fast jag vet inte i ärlighetens namn VARFÖR!?

2007-11-03 @ 17:23:57
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag har aaaaaldrig hört talas om detta, men it makes sense liksom :)

2007-11-05 @ 10:32:13
URL: http://noonasblog.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback