Uppe med ugglan

Här är vi pigga ikväll och har ätit toast och dricker té. Att göra den perfekta toasten är en konst.. det är som att göra kladdkaka ungefär, rätt propotioner av innehållet och att ta ut den i precis rätt tid. I mina gotoasts så har jag mycket ost, skinka, dijonsenap och en skiva tomat om det finns hemma.

Som tur är börjar vi sent imorgon.. blir dock en intensiv eftermiddag kan jag tänka mig med oppositionsseminarium. Såga och bli sågade! Sen, är det bara ett par dagar kvar av den här kursen. Det och Marys avresa till Indien kräver sina öl imorgon!


Kommentarer
Postat av: Else

Den perfekta toasten innehåller vitlöksost, typ philadelphia, salami och ett tunt lager sambal oelek! Prova :)

Ja, men man ska passa på innan barnen kommer, så ut och se världen. Var har du planerat att åka? Meningen var att jag skulle bo i Oslo 6 månader, sedan ut och resa. Men oplanerade utkomster + sjukdom har gjort att jag inte lyckats spara några pengar :) Men nuså, om ett halvår flyttar jag hem över sommaren, sedan jorden runt(nästan) till hösten. Om jag inte börjar plugga då...


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback