Torsdag

Jag tror, och kan tänka mig att det är såhär det känns för en gravid kvinna..som jag har känt mig idag. Stapplat mig fram i min michelindräkt (stor & tjock dunjacka), björntassar (curlingkängor), en välfylld väska med böcker och en påse i andra handen med böcker. För varm, för kall, för varm, för kall.. på med mössan, av med mössan. Att jag dessutom har nackvärk som bara blir värre ju längre jag är vaken hjälper inte direkt.

Har två uppgifter till imorgon: skriva ett brev med mina tankar efter fallbeskrivningen, samt författa någon slags sammanfattning av en engelsk artikel om empowerment. Vi var nere i bibliotekets källargångar för att leta efter artiklar och böcker, syrehalten där nere är lika med noll och man blir helt matt av att leta leta.

Åh så skönt det hade varit med en liten tupplur..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback