Sömnigt

Dom pratar om en studie kring bidragsfusk på Nyheterna och om felaktiga utbetalningar, men man får inte höra någon definition på vad dessa felaktigheter är.. det känns som ett ganska brett ord som går att tolka på olika vis. Det här vill jag höra mer om.

Har legat på soffan i flanellpyamas och fått ryggkli och ätit chokladkaka.. kan det bli mycket bättre en fredagskväll?
Men vad är det dom sysslar med i Idol, det har utvecklats till något tjafsprogram mellan juryn och Jihde. Jag som trodde att programmet skulle handla om sångtalanger...

Nu ska jag göra något som jag längtat efter hela veckan: sova ut (nattuglan sviker). Är helt färdig. Sov gott & dröm fint!


Kommentarer
Postat av: Ejjm

Nej, det gör väl inte det.
La dock upp ett kollage i ett tidigare inlägg, igår tror jag. Där ser man min kropp :P
Men, jag kämpar på..
sov gott tjejen! :)

2007-11-10 @ 01:50:56

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback