Måndag

Jag har tagit ett väldigt icke-vuxet beslut att avboka tandläkartiden och istället gå till frisören. Inte så svårt val va? Då kommer vi till frågan - vilken frisör? Jag har inte hittat någon här uppe som jag känner att jag bara måste gå till igen så det blir nog någon ny denna gången med.

Klockan är alltså inte ens nio och jag har varit ute med hunden. Jag sov en mycket skön måndagsmorgonssömn då hon började gny som attans.. försökte halvt i sömnen låtsas som att det kom utifrån men tillslut hasade jag mig upp och ut i snön.

Sitter nu och försöker få i mig lite frukost men är så långt ifrån hungrig man kan komma. Muslin smakar torrt och äckligt, macka är alldeles för mycket.. för det mesta är jag bara intresserad av dricka på morgonen. Sen så fort jag kommer till skolan blir jag hungrig och köper någon skräpbaguette för 30 kronor.

Morgonmusik idag:
The Scientist - Coldplay

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha ha ha! Frisör är MYCKET bättre, roligare och lyxigare än tandläkare!!! Bra beslut :D Lycka till med att hitta nån trevlig frisör/ska!

Postat av: Evelina

Ett tips på frisör i Ume är Wish, dom är riktigt bra tycker jag! Dom tar 420 kr för en klippning, men då får man sitta i en massagestol medans man får håret tvättat och sedan får man en skalpmassage. Så det är värt pengarna :) Kolla in på www.wishhairdressing.com
Bra blogg förresten!

2007-11-26 @ 18:58:54
URL: http://evesve.blogg.se
Postat av: lisa

Älskar The Scientist!

2007-11-27 @ 14:18:13
URL: http://lisagood.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback