Måndag

Jag borde vinna ett pris för det största matvraket. På drygt två timmar på jobbet har jag lyckats klämma ner en korv med bröd, två kladdkakebitar, en kopp kaffe, en kopp grönt te och en halv flaska isté. Slå det va!
Kan motvilligt erkänna att jag har lite magkramp nu.

Har en lugn stund här på jobbet och sitter och funderar på b-uppsatsen..har två ämnen jag velar mellan. Blir nog bra vilket som iofs. Hade hjälpt att ha ett handledningsmöte men när jag skickade mail till handledaren fick jag bara ett automeddelande om "tjänsteresa, åter den 15 november".

Har fredagskänsla idag men det är det ju verkligen inte. Lite snopet att det bara är måndag än så länge..


Kommentarer
Postat av: jenni

Jag har åxå fredagskänsla... What´s wrong...


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback