Jag njuter

Det snöar lätta lätta flingor och mina händer blev stelfrusna efter hundpromenaden. Så jäkla skönt att vara ledig alltså. Jag vaknade, somnade om. Låg på soffan och läste lite, åt frukost i lugn och ro, och nu har jag en kopp kaffe bredvid mig och datorn framför mig. Ahh.
Tog mitt samhälleliga ansvar när vi var ute och plockade upp en krossad ölflaska som låg på ett ställe där både barn och hundar brukar vara. Sånt blir jag irriterad på, visst att intelligensnivån hos en full människa ofta är lika med noll men ändå.. glasskärvor och barn är ingen bra kombination.

Just det, boken jag läser..den är riktigt intressant. Ingen tar mig på allvar när jag säger att jag läser en bok som heter El Choco och handlar om en svensk kille som suttit i ett bolivianskt fängelse, men jo..den är på allvar..och den är bra. Vilket leder till dagens uppmaning: smuggla inte knark!


Annapanna läser för många år sedan:
image1811

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback