Framför tv´n

A är på personalståhej, julbord och artister som uppträder. Artisterna är så mycket som E-type och Jimmy Jansson. Jag hade jättekul när han berättade om det och frågade om han kunde be om en autograf till mig där det skulle stå: Till Anna från Jimmy och "Vi kan gunga". Och så skrattade jag högt.
Aja, hursomhelst har han säkert trevligt. Och jag är förpassad som hundvakt. Jag såg en gullegullfilm på femman som var riktigt söt och passade mitt humör idag: What a girl wants med Bridget Jones-snubben Colin Firth.

image1896

Kommentarer
Postat av: sofia

oj, det var ju sjukt billigt!:)

Den där filmen tror jag att jag har sett, om det var om tjejen med presidentpappa..haha den var lite småkul ;)

Postat av: Pernilla

Sitter och funderar på om jag har sett filmen eller inte? Kan inte avgöra då jag har sett hundra filmer som påminner om den.. :)

Nä, jag tror faktiskt inte att det kan blir så mycket bättre än så - lantliga möbler är så fint. I framtiden vill jag ha ett hus med gammalt stuk och inreda med mysa möbler från loppisar och antikaffärer - hem med personliga detaljer gör så mycket :) Min moster och hennes man har ett gammalt korsvirkeshus ute på landet. Hon gillar exakt samma stil som jag och inredningen är helt fantastisk - stora, fina bruna skåp och allt känns så hemtrevligt. Det är annat än Ikea det :) Sen kan man klart blanda!

Jag håller fullständig med - hur mycket är rabatten på egentligen, liksom? Nä, ska kolla med mamma och hon skulle beställa en tröja till sin pojkvän i julklapp och då slänger jag minsann med en beställning på väskan jag också :)

Mössan var ju riktigt billig - ska in till stan på måndag, ska absolut kolla då!

Det låter som intressanta ämnesområden i alla fall - finns ju så bred marknad när man läser till socionom vilket ju alltid är en fördel. Men att inrikta sig lite extra på något skadar ju aldrig :)

Ha en trevlig lördag...som hundvakt :D

2007-11-24 @ 22:07:54
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Emma

haha, " vi kan gunga " ;P söt mössa du har köpt, shoppade lite idag jag med, nana,så himla roooligt. hoppas du har haft en fin lördag gullet!kramsiloooo

2007-11-25 @ 01:38:02
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se
Postat av: Carolita

Såna filmer brukar vara perfekta vissa dagar, riktiga chick flicks! =)

2007-11-25 @ 04:11:14
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback