Förlängd önskelista

Hade velat ha en svart skinnkjol men kan inte lägga flera tusen på en. Den i skinnimitation som fanns på La Redoute verkar vara slutsåld, och nu såg jag en på Gina Tricot - den här, men visst känns den lite väl plastig?

Vad jag mer skulle vilja lägga till på julklappslistan är oversize-skjortan från Bik Bok, såg den i butiken i en mörkare färg som var riktigt fin:

image1893

Toscana-filmen är verkligen söt, men inser att det inte var så längesedan jag såg den så pysslar med lite annat istället. Pyssel pyssel.

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, gjorde hon? =) roligt! Hörde också tyvärr att hon dog tidigt, sorgligt :/

Postat av: lisa

Tjusig, skulle inte säga nej.

2007-11-25 @ 22:04:23
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: Emma

Jag såg också den filmen, så grymt mysig. Blev helt sentimental. Snygg skjorta där, ser ut som en typisk anna skjorta ;P kraaaaam

2007-11-25 @ 23:15:02
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Vilken fin! Blev misann lite sugen själv nu :)

Jo, men det är något speciellt med julkonserter så här i mörka kalla tider. Spär verkligen på julkänslan i kroppen om inget annat. Så det ska bli kul :)

Charlie är blandning mellan norsk skogskatt och ragdoll, så nog är han fluffig alltid. Mjuk och go. Han har legat i mitt knä enda sen jag kom hem, så jag har knappt kunnat röra mig :D

Haha, har aldrig förstått katters förkärlek till höjder - det är ju läskigt!

Ha det så bra!

2007-11-26 @ 20:39:13
URL: http://pernillah.tjejsajten.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback