8 november

Dagen fortsätter så som den börjat, eller? I alla fall för mig idag. Klockan ringde 7.00 men jag "hörde den inte" förrens 7.30..spillde tandkräm på strumpbyxorna, kastade mig ut och halkade nästan och dog på vägen.. till följd av den hemska chocken fick jag nästan en hjärtinfarkt, en bok jag skulle låna på bibblan gick inte att låna och sen fick jag kramp i magen på lunchen.
Däremot, vad som är trevligt och bra, är att vi har börjat en ny kurs som verkar intressant och min motivation för pluggandet är nu tillbaks! Yey.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mobilblogga var lättare än jag trodde faktiskt. fast blir la lite jobbigt om man gör långa inlägg. tror man ska kunna lägga in bilder så oxå, men så avancerat kan jag inte.. du verkar haft en jobbig morgon. Ha det bäst

Postat av: Emma

Vad roligt! Vad är det för kurs ni ska börja måntro? Kram!och angående sparesan, det låter riktigt hejsan, hitta någon rik snubbe som gärna skickar iväg två skönheter som oss ;) kram igen!

2007-11-08 @ 17:07:24
URL: http://etornqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

ojojojo det låter som om du haft en hektisk början på dagen. Tur att du inte fick någon hjärtinfarkt iaf :)
Önskar dig en lugnare kväll och hoppas att håret blir great:)

kramis

2007-11-08 @ 20:29:06
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback