Sova snart?

Sitter och trallar till en av mina absoluta favoriter le 2pac. Den här låten, och den här och så den här kan lyssnas på om och om igen.

Nu är friheten nära. Ska upp i ottan och ha redovisning av tentorna sen ska jag dansa segerdansen och vråla av glädje. Det är helt galet att vi har drygt två veckor kvar av vårt första år. Vart tog året vägen?

Fick mitt Buzzadorpaket idag med en massa gottis. Hade inte riktigt förklarat för A vad det här med Buzzador vart för något så han blev smått förbryllad av min godiskartong, allt i samma sort dessutom. Mycket förståeligt.



Blev lite vitlöksbröd till kvällsfika, och snart ska jag verkligen försöka sova med tanke på den tidiga uppgångstiden imorgon. Har dessutom tagit på mig ansvaret att väcka en klasskompis så det är bara till att skutta upp när mobilen ringer.

Whiteloaksbread:


Kommentarer
Postat av: anna

ja just det det hade du ju nämnt i din blogg tidigare tror jag :) ja tack så mycket, och lycka till för dig med :) jag läser media och kommunikationsvetenskap. fast bara kursen, sen hoppas jag komma in på mina program som jag sökt till hösten!

ooh, jag älskar vitlök. haha.

Postat av: Helena

Har hållit tummarna för dig, så det har nästan varit svårt att jobba. Jag har stått med händerna i fickorna, haha. Hoppas det gick bra. Vitlöksbröd mums! Ha en bra dag!

2007-05-16 @ 11:34:10
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

najs med gratisprylar! fick du stå i kö länge?

kram

2007-05-16 @ 11:37:43
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Lena

ahh gottigotti med GRATISgodis :) :)
Lite avis måste jag ju ändå medge att jag är hehe...

Hur gick redovisningen då?
KRAAM

2007-05-16 @ 11:40:07
URL: http://elnasigrid.blogspot.com
Postat av: jÄänniii

Mmmm! Godis!! Jag vill haa!! Har fortf int e fått någon välkomstpaket :( varit medlem i mer än ett år.. miffon! *sur*

2007-05-16 @ 22:14:33
URL: http://zis.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback