Ryggont och jobb

Puhh..är på en för mig relativt ny arbetsplats idag där jag inte vet riktigt hur saker och ting fungerar och vart jag hittar vad...far runt som en yr höna och gör så gott jag kan... En och en halv timme kvar, hoppas att jag ska överleva den stunden och sen gå hem och pusta ut... Eller nej nu skojar jag med er, för jag måste till biblioteket eftersom deras internetsystem inte fungerar på ett par dagar och lämna tillbaks de böcker jag misstänker ska lämnas i det närmsta...suck.

Imorrn blir det ett litet tårtkalas med vänner, ska baka min jordgubbsspecialare och servera saft med sugrör i glasen. Lovely! Inte ens dåligt väder kan förstöra min sommarkänsla när det kommer till födelsedagsfirande.

Vad är det för fel på min rygg? Så fort jag sitter obekvämt eller står en längre period så får jag ont i svanken. Har alltid varit sådär så har ju som vant mig, men jag undrar varför det är så. Alla hobbyläkare - fram med era diagnoser alltså :)

Kommentarer
Postat av: evans

Jag har tyvärr ingen hobbydiagnos att erbjuda, men hoppas att kalaset bli bra! Det låter ju onekligen så! Saft + jordgubbar = sommar :-)

Postat av: Lena

I´ll be there :)
I have something for you, mohahahaha. Får väl se om du tycker om det eller inte

2007-05-30 @ 19:52:09
URL: http://elnasigrid.blogspot.com/
Postat av: Majsan

Kan vara mycket som gör det med ryggen.Men dte jag tänker på först är
svaga ryggmuskler....
Jordgubbstårta med saft och sugrör...Oh vad mysigt!!Får man komma????=)
Hoppas också att mitt humör blir bättre inom det snaraste....Men det är som så att så fort jag ser lite hopp så bara det rycks bort från mig på 2 sekunder!!!=(

2007-05-30 @ 20:03:11
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback