Nattfnatt

Har fått dille på Rod Stewart ikväll, av alla artister liksom.. Så här sitter jag och lyssnar på Roddans raspiga röst. Tänkte avsluta kvällen med ett Top Model-avsnitt, nu börjar det närma sig finalen av säsong 8 - muchos spännande!



Hittade ett par riktigt tuffa skor på Asos, kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker att dom är fulsnygga eller enbart snygga, men hade dom kostat en hundralapp så hade jag defintivt kunnat tänka mig att ha dom ståendes på skohyllan iaf. (I verkligheten kostar dom 107 pund)

image298

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ja sjukt bra är det :) Köp skorna! De ser ascoola ut! Har storlek 40 så jag kan aldrig beställa skor från asos, världen miss huvva!

Postat av: Maria

tuffa skor!

2007-05-17 @ 10:55:24
URL: http://mariasmode.blogg.se
Postat av: Modebladet

Alla har vi våra smått knäppa morgonrutiner och jag har delat med mig av mina på bloggen. Nu utmanar jag dig att göra samma sak! Antar du utmaningen?

2007-05-17 @ 11:45:22
URL: http://modebladet.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback