Latte och fnatte

Har racerskrivit en sida och tillverkat en hemmagjord latte. Gjorde kaffet sen skulle mjölken göras varm och vad är då inte smidigare än att hälla i lite mjölk i kaffekannan som står på värme... Men den blev inte lika god som på Sandys. Egentligen vet jag inte om den är så exceptionellt god men eftersom det är så få ställen som har låglaktosmjölk så är Sandys det enda stället jag druckit latte på under de senaste månaderna.

image398

Dagens ord är effektivitet. Ingen eftermiddagstupplur, inte en massa fjantande...vara fröken duktig är det som gäller.

Det kliar förresten i mina armveck, kli kli.. Enligt diverse kvällstidningar så ska visst den här nya cremen kunna vara väldigt effektiv mot torr och kliig hud.. någon som har provat den?


image399




Kommentarer
Postat av: Emma

Gott med latte! Jag är alldeles för lat för att göra det hemma men ute på stan blir det alltid latte! Är du också laktosintolerant? Jag är det men jag brukar faktiskt kunna ha vanlig mjöl i kaffet om det inte blir allt för ofta/för mycket! /Emma

Postat av: Helena

Jag gillar också jeansväskan! Närå, jag såg rätt men tänk att de ljuger så att näsan växer på TV4, haha! Det var bara sol i norra delen av landet, för du bor väl uppåt trodde jag?

2007-05-28 @ 16:09:16
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Jörgen

Heeej!
Vilken tycker Du är Sveriges Finaste Stad??
(omröstning på TheGuide, lägg en röst varje dag!)

2007-05-28 @ 16:35:52
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback