Kvällsrapport

A har varit så duktig idag och städat hela lägenheten, han är ofta duktig med det men det kändes extra skönt att komma hem till idag eftersom jag är allmänt hyper nu och känner mig stressad för princip allt.
Vi åkte ner en vända på stan efter att jag slutat och lämnade en massa böcker på ett kaotiskt stadsbibliotek, allt är helt nedstängt vad det gäller datorsystemet i ungefär en vecka...älskar när saker stängs ner sådär!
Middag blev det på Sandys, en het grek och en dagens pasta med extra mycket lingondricka, vart sen över hos grannarna och fikade och nu är klockan snart halv nio... jag fattar allvarligt talat inte vart dagarna tar vägen?

Tänkte på nu när jag far runt och stressar, hur djupt imponerad jag är på er som har heltidsjobb, man/fru/sambo, hus, kanske två barn och två hundar att ni klarar dagarna! Hur gör ni? Jag är uppriktigt nyfiken för jag förstår inte riktigt.

Hehe, fick ett mail från en vän nyss, revolutionernade upptäckter på gång..det är såklart såhär man ska väga sig egentligen, vi har gjort helt fel i alla år:

image406

ps. Glöm inte Grey´s Anatomy klockan nio!


Kommentarer
Postat av: DMG

Hej! Roligt att du hittade min blogg. ALDRIG att jag missar Grey's. Ha det gott!

Postat av: Anonym

haha den var bra =)

2007-05-30 @ 22:04:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Majsan

I'll be there....=)
Blev ingen tröstshopping....Var liksom inte kul det iheller....=(
Ha det gott vännen!!!!

2007-05-30 @ 22:06:36
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Angelica

Wannabebloggare. Att jag anmält mig till dokusåpor och blivit fotad av Bingo Rimér. Näe men det stämde absolut inte in nånstans

2007-05-30 @ 22:35:14
URL: http://monchichi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback